کد خبر: ۵۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱- 05 June 2018
آیت‌الله جنتی:

حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه همه مسلمانان است

رئیس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس وظیفه همه مسلمانان است و این حضور باعث دلگرمی مردم مظلوم فلسطین می‌شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی درباره لزوم حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: مسأله قدس مسأله اسلام و انسانیت است، در فطرت انسان است که باید از مظلوم دفاع و حمایت کند، فلسطین عضو پیکر اسلام و قبله اول مسلمین است.
وی گفت: از زمانی که فلسطین اشغال شد، امام ما و مظلومان و مسلمانان باغیرت همه به فکر بودند که مردم مسلمان را باید از دست ظالمان نجات بدهند.
دبیر شورای نگهبان افزود: مردم دنیا در عین اینکه می دانستند که به مردم مظلوم فلسطین ظلم می شود دست روی دست گذاشتند بنابراین اگر ما مسلمان و شیعه علی (ع) هستیم و اگر انسان هستیم باید از مظلوم حمایت کنیم، قرآن می گوید چرا در راه بیچارگان و مظلومان، زنان، مردان و کودکان که تحت ظلم هستند نمی جنگید بنابراین به حکم قرآن باید از مظلوم حمایت کرد حتی اگر غیرمسلمان باشد.
آیت الله جنتی گفت: امام علی(ع) عمرشان را در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالمان گذاشتند، حتی در بستر شهادت وصیت می‌کنند ای فرزندان من با ظالم دشمن باشید و با مظلومان یار و یاور باشید، این علی است که دنیا را به خود متوجه کرد و همه را عاشق خود کرده است.
دبیر شورای نگهبان افزود: امروز مسأله فلسطین مسأله همه ماست، باید با همه وجودمان از مردم مظلوم فلسطین دفاع و حمایت کنیم، کمترینش همین راهپیمایی‌هاست تا به مردم مظلوم فلسطین بگوییم ای مردم مظلوم، ما برای حمایت از شما هر کاری که بتوانیم انجام می دهیم، با شما همدردی می‌کنیم، دل ما با شماست، ما دوست شما و دشمن دشمنان شما هستیم.
 

آیت الله جنتی گفت: اگر می گوییم باید در سوریه باشیم چون آنجا هم مورد هجمه ظالم صهیونیستی قرار گرفته است، آنجا با داعشی ها درگیر شدیم، در میانمار هم باشد از مردم مظلوم حمایت می‌کنیم، بنابراین حمایت از مظلوم وظیفه شرعی، اخلاقی، عرفی و انسانی است، باید به این وظیفه عمل کنیم، خداوند هم به ما کمک خواهد کرد.
دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: من به طور رسمی اعلام می‌کنم عمر اسرائیل به سر رسیده است، طولی نخواهد کشید که جشن نابودی این رژیم را در فلسطین خواهیم گرفت تا بتوانیم قبله اول مسلمین را از شر آنها پاک کنیم.
آیت الله جنتی گفت: حضور در راهپیمایی وظیفه همه مسلمانان است، حداقل کاری که می توانیم بکنیم حضور در راهپیمایی روز قدس است که به مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم که دلگرم باشید ما با شما هستیم، پشتیبان و حامی شما هستیم، آنها هم با این راهپیمایی ها دلگرم می شوند.
دبیر شورای نگهبان افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند امسال راهپیمایی روز جهانی قدس از هر سال پرشورتر و بهتر برگزار خواهد شد.
 
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی

آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

۴۵ مصوبه مجلس در سال ۱۴۰۲ در شورای نگهبان بررسی شد/ مانند همه دوره‌ها گزارش‌ها و شکایات داشتیم، اما انتخابات در سلامت کامل برگزار شد

گزارش تصویری آخرین نشست خبری دکتر طحان نظیف در سال ۱۴۰۲

فیلم| آخرین نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان در سال ۱۴۰۲

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس + جزئیات

پربازدید ها

آغاز به کار سامانه «مردم ناظر»؛ تمام مردم می‌توانند بر انتخابات نظارت و گزارش تخلفات احتمالی ارسال کنند

نظر شورای نگهبان درباره لایحه برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

اتمام بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات مجلس/ تعداد نهایی نامزد‌ها از ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر فراتر رفت؛ ۷۵ درصد داوطلبان تاییدصلاحیت شدند

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات

دکتر طحان‌نظیف: مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد/ تمدید رای‌گیری تا سه ساعت اول با وزارت کشور است

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

نامزدهای انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی نمایندگان خود در شعب أخذ رأی را معرفی کنند

تایید صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه از ۱۱ استان/ سخنگوی شورای نگهبان: وضعیت سایر حوزه‌ها در روز‌های آینده اعلام می‌شود

لایحه کولبری تایید شد و مدت زمان سربازی کاهش یافت/ انتخابات الکترونیک در مرحله دوم برگزار می‌شود

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان شنبه برگزار می‌شود