کد خبر: ۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰- 23 February 2019

آیت‌الله جنتی: جبهه مقاومت، قدرت اسلام را زنده کرد

دبیر شورای نگهبان گفت: جبهه مقاومت قدرت اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام را زنده کرد و درس آزادگی به مردم دنیا داد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در همایش بزرگ جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه که در سالن همایش‌های مدرسه امام کاظم(ع) قم برگزار شد، خطاب به نیروهای محور مقاومت حاضر در این همایش گفت: برادران عزیز به خانه خودتان خوش آمدید، جای شما در قلب ماست. ما با شما هستیم.
آیت الله جنتی با درود فرستادن بر امام راحل  بنیانگذار و مقام معظم رهبری، معلم بزرگ مقاومت اظهارداشت: سلام بر جوانان جبهه مقاومت اسلامی، سلام بر امام موسی صدر شهید مفقودالاثر جبهه مقاومت، سلام بر شهید عماد مغنیه عنصر برازنده مقاومت و سلام بر سید عزیز ما سید حسن نصرالله محور جبهه مقاومت.
دبیر شورای نگهبان با اشاره به آیه ای از کلام الله مجید "وَ لَو قاتَلَکُمُ الَّذینَ کَفَروا لَوَلَّوُا الاَدبارَ ثُمَّ لا یَجِدونَ وَلِیًّا وَ لا نَصیرًا * سُنَّةَ اللهِ الَّتی قَد خَلَت مِن قَبلُ وَ لَن تَجِـدَ لِسُنَّةِ اللهِ تَبدیلً" افزود: در جهانی که شرق و غرب منهای خدا و ارزش‌های معنوی فکر می‌کنند، جبهه مقاومت قدرت اسلام و مکتب اهل‌بیت را زنده کرد و درس آزادگی به مردم دنیا داد.
آیت الله جنتی تاکید کرد: مقاومت ۴۰ ساله در این مملکت اسلامی ثابت کرد که اگر ایستادگی  داشته باشیم می‌توانیم سردمداران جبهه استکبار را درهم بشکنیم و هیچ کسی نمی تواند ما را درهم بشکند.
آیت‌الله جنتی گفت: دشمنان 40 سال است که دست‌به‌دست یکدیگر داده‌اند که انقلاب و مقاومت را بکشنند اما با مقاومت مردم و یاری خداوند متعال همواره شکست‌خورده و نتوانستند به اهداف خود برسند.  
دبیر شورای نگهبان ادامه داد: به ما وعده داده اند که ظهور نزدیک است و جبهه مقاومت مقدمه‌ساز ظهور امام زمان(عج) و تربیت کننده سرباز برای آن حضرت است.
وی تأکید کرد: جنگی سخت بین ایران و دشمنانش در جریان است و تحریم‌های آمریکا برای این وضع‌شده که درآمدهای اقتصادی و نفتی ایران را محدود کند تا قدرت جبهه مقاومت را کاهش دهد، اما ما و شما ایستاده ایم، بایستید، شما (جبهه مقاومت)مشت محکم در دهان اسرائیل و آمریکا زده اید.
آیت الله جنتی یادآور شد: رژیم صهیونیستی و ایالات‌متحده رو به اوفول هستند و برخلاف ۴۰ سال پیش، قدرت جمهوری اسلامی رو به رشد هست و ما در اوج قدرت و آنها در اوج ضعف هستند.
دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: امروز تمام دنیا به ظالم بودن آمریکا، عربستان کودک کُش و اسرائیل اذعان دارند و اینها در اذهان عمومی مردم جهان همواره محکوم هستند.
آیت الله جنتی به پیروزی جبهه مقاومت در جنگ ۳۳ روزه و جنگ ۲۲ روزه اشاره و با تاکید بر اینکه با تمام وجود در مقابل دشمنان می ایستیم، تصریح کرد: جبهه مقاومت و ایران اسلامی با تمام قدرت در برابر دشمنی‌های غربی‌ها ایستاده و در این مسیر نیز از کسی پروایی نداریم.
وی با اشاره به تروریست خواندن سپاه، حزب الله لبنان و گروه های مقاومت از سوی غربی ها گفت: اف بر کسانی که جبهه مقاومت را تروریست می خوانند، کسانی این ادعا را دارند که گروهک‌های تکفیری و تروریستی را در عراق، سوریه و افغانستان ایجاد و حمایت می‌کنند و این در حالی است  که جبهه مقاومت تروریست ها را از سوریه و عراق بیرون کرد.
وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم "وَ لَو قاتَلَکُمُ الَّذینَ کَفَروا لَوَلَّوُا الاَدبارَ ثُمَّ لا یَجِدونَ وَلِیًّا وَ لا نَصیرًا * سُنَّةَ اللهِ الَّتی قَد خَلَت مِن قَبلُ وَ لَن تَجِـدَ لِسُنَّةِ اللهِ تَبدیلً" خاطرنشان کرد: بر اساس سنت الهی پیروزی از آنِ مقاومت است و حق بر باطل پیروز می شود همانطور که در جنگ بدر، خیبر و احد نیز مومنان به پیروزی رسیدند.
آیت الله جنتی شهادت را هزینه مقاومت در راه آرمان های الهی برشمرد و خطاب به سربازان جبهه مقاومت گفت: بدانید که مقاومت هزینه دارد و اگر هزینه آن شهادت است، چه بهتر از شهادت در راه خدا.
وی با بیان اینکه ما از شهادت نمی ترسیم و آرزوی شهادت داریم، افزود: همان‌گونه که در جنگ هشت‌ساله ملت ایران با دست خالی با کمک خدا در برابر شرق و غرب ایستادگی کرد و به پیروزی رسید، الان نیز همانگونه هست، شما(جبهه مقاومت)لشگریان اسلام هستید شما سپاهیان خدا هستید و در راه شهدای کربلا قدم برمی دارید.  
دبیر شورای نگهبان گفت: شهدای جبهه مقاومت اسلامی مایه افتخار جهان اسلام و خانواده شهدا عزیز هستند.
آیت الله جنتی خطاب به دشمنان با بیان اینکه تا امروز هر کاری که از دستتان برمی‌آمد انجام دادید، گفت: هرکاری می توانید انجام بدهید. اگر کاری هم نکرده اید نتوانسته اید انجام دهید. قدرت و عدد جبهه مقاومت روز به روز در دنیا در حال افزایش است.
آیت‌الله جنتی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، جوانان را به مطالعه این بیانیه توصیه و تصریح کرد: این بیانیه را بخوانید تا بدانید قدرت و هدایت رهبری یعنی چی؟
آیت الله جنتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری مقتدرانه و یک تنه در مقابل دشمنان گردن کلفت دنیا ایستاده اند، تاکید کرد: امروز فشار فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمنان علیه ایران در اوج خود قرار دارد اما همانطور که امام حسین (ع) فرمودند،  ما زیر بار ذلت نمی رویم و  دشمن بداند هرچه فشارش بیشتر شود، این فشارها قدرت ما را بیشتر می‌کند.
 وی با تاکید بر اینکه امام راحل فرمودند که خون شهدا اسلام را بیمه کرد، گفت: خوشا به حال شهدا، خدا انشاالله شهادت را قسمت ما هم بکند.
--------------------
گزارش تصویری حضور آیت الله جنتی در همایش جوانان مقاومت و گرامیداشت شهید جهاد مغنیه
ارسال نظر
captcha
آخرین اخبار

دکتر طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شد

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در تمامی حوزه‌های انتخابیه تایید شد/ مرحله دوم ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود

صحت انتخابات مجلس خبرگان رهبری تایید شد/ اعلام صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۵۶ حوزه دیگر + اسامی

آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم

گزارش تصویری جلسه شورای نگهبان ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در شورای نگهبان تایید شد

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

۴۵ مصوبه مجلس در سال ۱۴۰۲ در شورای نگهبان بررسی شد/ مانند همه دوره‌ها گزارش‌ها و شکایات داشتیم، اما انتخابات در سلامت کامل برگزار شد

گزارش تصویری آخرین نشست خبری دکتر طحان نظیف در سال ۱۴۰۲

پربازدید ها

دکتر طحان نظیف: قانون اساسی ظرفیت‌های فراوانی درباره مشارکت مردم پیش‌بینی کرده/ همه قوا در سال ۱۴۰۳ نسبت به بسترسازی برای جهش تولید با مشارکت مردم تلاش کنند

نظر شورای نگهبان درباره لایحه برنامه پنجساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران

آغاز به کار سامانه «مردم ناظر»؛ تمام مردم می‌توانند بر انتخابات نظارت و گزارش تخلفات احتمالی ارسال کنند

دکتر طحان‌نظیف: مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد/ تمدید رای‌گیری تا سه ساعت اول با وزارت کشور است

اعلام صحت انتخابات در ۸۱ حوزه انتخابیه دیگر توسط سخنگوی شورای نگهبان/ تعداد حوزه‌های تاییدشده به ۱۳۳ رسید

لایحه کولبری تایید شد و مدت زمان سربازی کاهش یافت/ انتخابات الکترونیک در مرحله دوم برگزار می‌شود

تایید صحت انتخابات مجلس در ۵۲ حوزه انتخابیه از ۱۱ استان/ سخنگوی شورای نگهبان: وضعیت سایر حوزه‌ها در روز‌های آینده اعلام می‌شود

نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان شنبه برگزار می‌شود

نظر شورای نگهبان درباره طرح ساماندهی کارکنان دستگاههای موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه

نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس + جزئیات